29 iunie 2019

Kaufland România a redeschis magazinul din Vatra Dornei într-un nou format

Kaufland România a redeschis magazinul din Vatra Dornei, de pe str. 22 Decembrie nr. 24, singurul hipermarket din oraș, într-un format nou, modernizat și extins. Spațiul magazinului a fost mărit cu 675 mp, ajungând astfel la o suprafață totală de 4170 mp și una de vânzare de 2320 mp.

Design-ul a fost modernizat, iar hipermarket-ul are fațadă vitrată, cu pereți de sticlă, ce conferă o atmosferă luminoasă, asemenea unui mall, și o experiență de cumpărături mai plăcută.

Ca noutate, hipermarket-ul oferă clienților începând de astăzi un raion cu pește proaspăt. Alte raioane au fost extinse, pentru a oferi un sortiment mai bogat și variat – precum cel de Legume Fructe și vitrina cu servire asistată. În sortimentele disponibile au fost introduse articolele vrac pentru produse congelate și au fost extinse cele de băuturi, produse cosmetice și drogherie.



Spațiul dedicat parcării a fost dublat, astfel că acum clienții au la dispoziție 200 de locuri, din care șase sunt destinate părinților și nouă persoanelor cu dizabilități. Tot în exterior, magazinul va avea un punct Grill modernizat după cel mai nou concept Kaufland.

Kaufland România, unul dintre cei mai mari angajatori privați din țară, asigură peste 70 de locuri de muncă în Vatra Dornei prin acest magazin și sprijină astfel dezvoltarea comunității locale.

Cu ocazia redeschiderii, clienții sunt așteptați în noul magazin cu oferte speciale. Programul de lucru este de la 8:00 până la 21:00 de luni până sâmbătă, iar duminică în intervalul 8:00-18:00.




Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în 7 țări și o rețea de 126 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. ”Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive.” Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.



Distribuie și altora acest articol, iar mai jos poți lăsa un comentariu !

0 Comentarii: