Aqua Carpatica a furat designul sticlei VODAVODA ?

2

Reprezentantii din Romania ai apei VODAVODA (este o apa minerala naturala de izvor din clasa PREMIUM, care provine din zona statiunii balneoclimaterice Vrujci, situata la poalele muntelui SUVOBOR, in inima Serbiei) sustin ca forma sticlei de apa plata Aqua Carpatica ar fi copiata dupa design-ul sticlei VodaVoda. Mai jos aveti prezentat comunicatul preluat de pe site-ul www.apavodavoda.ro si va lasam sa trageti dumneavoastra concluziile ... va asteptam comentariile in partea de jos a articolului:

"Am observat, ca recent lansata apa minerala Aqua Carpatica, in varianta sa necarbogazoasa (plata), este imbuteliata in PET-uri de 1,5 lit respectiv 0,5 lit, indentice ca forma si desen cu ambalajele VODAVODA, distribuite de catre noi. Semnalul ne-a fost dat chiar din piata, de la clientii si distribuitorii nostri, care au ramas socati, de altfel ca si noi, de tupeul de plagiat la care a recurs producatorul acestei ape - Carpathian Springs SA, proprietar fiind Jean Valvis. Cu atat mai mare ne-a fost mirarea, cu cat chiar producatorul Vodavoda ne-a dovedit ca forma ambalajelor sale au statut de inregistrare tridimensionala (3D) la nivel comunitar si figurativ la nivel international, statut recunoscut si protejat inclusiv in Romania.

Este greu de crezut ca nici dl. Valvis, avand o vasta experienta in domeniul apelor minerale, nu a aflat despre acest fapt in momentul in care si-a lansat apa sa minerala, cu atat mai mult cu cat Vodavoda este o apa minerala necarbogazoasa de mult timp apreciata in peste 40 de tari din lume in care ea se comercializeaza, inclusiv in SUA, Canada, Rusia, Germania, China, Japonia etc. De mentionat, ca atuul principal al acestui succes pe piata l-a reprezentat chiar ambalajul deosebit de distins al apei Vodavoda, care atrage consumatorul si a carei imagine ramane intiparita in mintea acestuia, aceasta fiind de fapt si miza de lansare pentru apa necarbogazoasa Aqua Carpatica. De altfel, apa minerala Vodavoda, precum si ambalajul sau, au fost mentionate cu diverse ocazii la nivel international in decursul ultimilor ani, ca de exemplu:

• in 2006 Vodavoda a fost nominalizata ca avand cel mai bun design al sticlei şi etichetei la Congresul mondial al producatorilor de ape minerale (Italia);

• in perioada 2006-2008 Vodavoda a fost sponsor global al Federatiei Internationale de Baschet (FIBA), facandu-i publicitate la toate campionatele si jocurile din acea perioada;

• in 2008 FineWaters Media include Vodavoda in top 100 al celor mai bune ape minerale din lume;

• in 2009 School of Design din cadrul Politecnico di Milano catalogheaza designul ambalajelor Vodavoda in topul celor mai reusite designe de ambalaje pentru bauturi, etc.

In plus, Vodavoda intotdeauna a fost promovata ca “premium natural spring water”, la fel ca si apa minerala plata Aqua Carpatica. Oare sunt intamplatoare toate aceste coincidente? Oare chiar n-a stiut dl. Valvis despre toate acestea? Sau, a facut-o intentionat, mergand pe valul succesului Vodavoda? Noi credem in ultima afirmatie! De fapt, informatiile care ne parvin noua din piata, ne intaresc si mai mult convingerea de plagiat: “consumatorul asociind numele de Aqua Carpatica pe care l-a auzit in reclama TV facuta la apa carbogazoasa, cumpara apa necarbogazoasa Aqua Carpatica, deoarece apreciaza si ii place mai mult sticla, identica cu cea a lui Vodavoda, fara sa faca distinctia intre fals si original”.

Acum este foarte limpede, ca intentia celor de la Aqua Carpatica a fost premeditata de la bun inceput, motiv pentru care ei s-au ferit sa faca reclama apei sale necarbogazoase, care are ambalajul identic cu cel al lui Vodavoda. Ca sa-si musamalizeze plagiatul acestia au anuntat fictiv, inca din toamna lui 2009 un concurs international dotat cu premii substantiale, pentru cel mai bun design al sticlei Aqua Carpatica, la care bineinteles ca au castigat copiile sticlelor de apa minerala Vodavoda. Bineinteles, ca nici cei de la Aqua Carpatica si nici dl. Valvis nu s-au asteptat in 2009 ca Vodavoda va intra piata romaneasca in 2010 chiar cu sticlele pe care le-au copiat ei…

Mentionam, ca compania VODAVODA d.o.o. a inceput pregatiea demersurilor legale pentru scoaterea din piata a plagiatului si inlaturarea confuziei create in randul consumatorilor. "


( Hide )
  1. In acest articol citesc mai multe lucruri neadevarate. Aqua Carpatica si-a promovat in prima instanta apa carbogazoasa, avand un atuu exceptional, lipsa nitratilor. Cum este si normal, apa plata va fi promovata separat, neavand niciun fel de intentii de a o ascunde. Cat despre forma sticlei, am o singura intrebare : daca toate apele plate de pe piata au forma sticlei rotunjita, sunt copiate una dupa alta ?!...nu cred. Deci nu mai cantariti gresit lucrurile !

    RăspundețiȘtergere
  2. ati putea pur si simplu sa apreciati si sa va bucurati de faptul ca in aceasta zona exista un astfel de izvor cu o apa pura, care nu reprezinta doar o mandrie nationala, ci una mondiala !

    RăspundețiȘtergere

VatraDorneiLive.ro © Toate Drepturile Rezervate
We Vatra Dornei