Lucrările la șoseaua de centură a Dornei, ce va tăia munții, vor începe ... cândva !? (PAMFLET) - VATRA DORNEI LIVE - Stiri Vatra Dornei | Anunturi, Evenimente Vatra Dornei

ULTIMELE ARTICOLE

Home Ad

Post Top Ad

10 decembrie 2019

Lucrările la șoseaua de centură a Dornei, ce va tăia munții, vor începe ... cândva !? (PAMFLET)

Stimați dorneni țineți minte ziua de astăzi, 10 Decembrie 2019, pentru că este ziua în care domnul Flutur s-a suflecat, apoi a bătut cu pumnul în masă la directorul CNAIR, venit în vizită la Suceava și astfel s-au aprobat șosele de centură pentru mai toate municipiile sucevene deci și pentru Vatra Dornei, plus autostrăzile A7 (Siret - București) și A8 (Satu Mare - Suceava), dintr-un foc așa.


După cum se vede este o zi mare, iar toată presa locală vuiește și aclamă realizările, de fapt promisiunile, mărețului nostru conducător de județ. Vă prezentăm în acest sens câteva declarații:

În ceea ce privește Autostrada Nordului A8 Suceava – Dej – Satu Mare a fost prezentată etapizarea proiectului și tratarea în primă fază a centurilor ocolitoare de pe traseu: Gura Humorului, Câmpulung Moldovenesc, Vatra Dornei. Acum se discută despre transferarea unor bani de la POIM la POR pentru ca aceste centuri să fie eligibile. În perioada imediat următoare vor veni specialiști din cadrul CNAIR pentru a discuta la concret realizarea centurilor”, a declarat Flutur în NewsBucovina.ro

Cea mai bună veste este aceea că se va construi autostrada Siret – Suceava – Ploieşti (A7), care va fi finanţată din fonduri europene. Studiile de fezabilitate pentru tronsoanele Siret – Suceava, de 41 de kilometri şi Suceava – Paşcani, de 60 de kilometri, vor fi scoase la licitaţie până la sfârşitul acestei luni”, a spus şeful administraţiei judeţene în Monitorul de Suceava.



Și mai citim în continuare din NewsBucovina.ro:

Pentru șoseaua de centură a municipiului Câmpulung Moldovenesc sunt două proiecte, unul al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, cu o lungime de 18,7 kilometri pe la baza pârtiei de schi din Rarău cu ieșire la Pojorâta, iar un altul cu o lungime de 10,5 kilometri, al autorității locale, de la Podul Bucătarului urmând malul stâng al râului Moldova până la Sadova.

La Gura Humorului, proiectul este unul local și prevede realizarea unei variante de ocolire de 7,5 kilometri care să înceapă de la sensul giratoriu de pe DN 17, traseul urmând malul stâng al râului Moldova, cu pod peste pârâul Humor și cu ieșirea în DN 17 în apropierea orașului Frasin.

La Vatra Dornei, proiectul prevede o centură ocolitoare de 3,8 kilometri care presupune construcția a două tuneluri. Astfel, aceasta ar începe de la Argestru și va avea un tunel de 207 metri și un altul de 2280 (?!) de metri.

Nu putem decât să ne bucurăm la auzul acestor vești minunate și abia așteptăm cu toții să inaugurăm cele două tuneluri ale șoselei noastre ocolitoare, cei care le vom prinde bineînțeles. După ce se spune în proiect se pare că la Dorna vor fi lucrări făcute aproape în premieră în România, cel puțin în ultimii ani. Vă imaginați un pic cum va fi Dorna cu traficul greu scos din centru ... vis, ce să mai vorbim ! AICI găsiți detalii despre un proiect de variantă ocolitoare pentru Vatra Dornei ... nu știm dacă de acesta vorbește și Gheorghe Flutur dar e posibil.

Singurul lucru care ne pune pe gânduri și ne cam trezește din acest vis minunat este că aceste promisiuni au fost făcute de stimabilul domn Flutur. Stilul plin de ”pompoșenie” al acestuia de a face politică este binecunoscut și din păcate noi dornenii îl cunoaștem cam cel mai bine ... promisiuni cu duiumul, realizări spre zero !



Mai mult de atât, când ne trezim din visare dăm de realitățile cotidiene care ne aduc și mai mult cu picioarele pe pământ. Trăim dragi dorneni în orașul lui nea Ilie, suntem chiar municipiu stațiune în care căldura și apa caldă e cu porția și nu avem nici măcar un bloc anvelopat termic, infrastructura tot praf e chiar dacă s-a mai asfaltat câte ceva și s-au pus pavele peste pavele, spațiile verzi sunt neîngrijite și lăsate în administrarea vacilor ”maidaneze”, prea multe clădiri sunt în paragină, investițiile și agrementarea turistică sunt la pământ, mizeria și dezordinea sunt la ele acasă, etc. ... orașul pare lăsat de izbeliște, asta e realitatea cruntă în care trăim și dacă o ținem tot așa, șoseaua ocolitoare promisă de Flutur chiar va fi necesară pentru că tot mai mulți vor alege să ocolească Dorna noastră iubită, ce odată chiar a fost Perla Bucovinei.

PS: Vine și gazul în Vatra Dornei, stați liniștiți ... de data asta se ocupă Flutur personal ... Detalii AICI !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad